DidemYldrm ikincikezannelik bende şurda bekleyeyim kararsız kaldım 3 aylık olduk yaptırsam mı acaba diye
Nishaa ikincikezannelik benim de oglusum olcak Bende bebekkene düsünüyorum sünnet olmasini istiyorum heralde 3 aylikken bilgim ablamdan dolayi var 2 cocugunuda bebekkene sünnet etirdi 3 aylikkene ve hicbir sorun olmadi ve görümcemin oglu 5 yasinda sünnet oldu cok problem vardi büyük tuvaletini yapmaya korkuyodu kücük tuvaletini tutuyordu agliyordu bence en dogrusu bebekkene yapmak💓
Meltem19 ikincikezannelik 9günlükken yaptırdım cok cok memnunum hiç aglamadı bile 1haftada iyileşti .bol bol fito krem sürdüm tavsiye ederm👌🏻👌🏻
Aslihan ikincikezannelik bende merak ediyorum oğlum 3 aylık doktora sorduğumuz da 4 ile 6 ay arası öneriyoruz düşünüyorsanz demişti şimdi iyi bir çocuk cerrahi arıyorum kime sorsam çok rahat geçti diyor
Annelerinannesi Görümcem 3-4 aylıkken yaptırdı ve çok pişman oldu. Çocuk çok ağrı çekti. Ablam ise yeğenim 3.sınıfa geçince yaptırdı. Çocuk çok rahattı. Hemde bilinçliydi. Asla ama asla keyfine erkenden yaptırmam. Allah korusun rahatsızlık olursa ancak o zaman erken yaptırırım.
ikincikezannelik Annelerinannesi anestezi almadıkları için bide penis kanseri ve enfeksiyonlara karşı koruyucu etkisi olduğu için ilk kırk gün içinde yapılması tavsiye ediliyo 3 ay bunun için geç bi süre sanırım o yüzden sıkıntı yaşamış olucak.. bide yapan kişinin hem çocuk üroloğu hemde çocuk cerrahı olmaları gerekiyor.
ikincikezannelik Nishaa kesinlikle ama yenidoğan sünneti ilk kırk gün içinde oluyo sonrası yenidoğana girmiyo ama psikolojik olarak etkilenmemleri açısından 2 yaşına kadar yapılması daha iyiymiş birde penisi oluşması için ilk7 gün içinde önermiyolarmış diye okudum
ikincikezannelik Meltem19 bende kırkı çıkmadan yaptırmak istiyorum hem anestezi almamaları hemde acı hissetmemeleri için
Meltem19 ikincikezannelik kesınlıkle tavsıye ederım iyiyleşme süresi cok kısa oluyor ve acı sızı anlamıyorlar
Nishaa ikincikezannelik Hemi onu bilmiyordum türkcem biraz kötü😅 kusura bakma almanyada yasiyorum ablam türkiyeye gelin gitti ondan dolayi biliyorum 3 aylikkene yapdirdi 40 icinde yapamazdim heralde ay daha yeni 😞
Rabiaduru ikincikezannelik valla kırkı çıkmadan yaptırın derim. Benim en minnak kardeşim oldu cocuk iskence çekti,gunlerce geçmedi ağrısı. Yenidogmus bebeklerde hemen iyileşiyormuş benimde erkek olsaydi hemen yaptircaktim.
Busrasahin7714 ikincikezannelik 2 gunlukken yaptirdik bir haftaya kalmadan iyilesti. Simdi ikiz erkek bebeklerim olucak allah izin verirse 29 haftaligiz bunlarda da ayni sekilde hastaneden cikmadan sunnet ettirmeyi düşünüyorum bir sorun olmazsa