Birgebeee ya banada bir nevi aynısını yaptı beni normal ultrason a soktu sistem değişmiş şehir hastanesi yeni sonra ordaki doktor iyi hersey dedi usg bakan sonuç doktora gitti baktı sonuca düşük istiyormusun dedi direkt ben tabi afalladim neden isteyim dedim down sendrom falan dedi geveledi bende ne yani çocuğum down sendromlumu dedim imza at bilgilendirelim dedi bende bir sorun varsa imzalamayim diye usteledim açıklayın dedim baktı ben usteliyorum ben hastalarima imzalatirim mesuliyet almamak için dedi down sendrom değil falan dedi ben öyle bisey demedim dedi bende tamam izleyim dedim imzaladım benimle dalga geçer gibiydi boş kağıda imza attırdı düşük istemiyorum diye detaylida belli olur birsey varsa zaten falan dedi sonra seni bilgilendirirlr vs vs