Berrasirin Hanimlar ayak tabanim cok agriyor sanki falakaya yatirilmisim (hic yatirilmadim gerci 😂ama oyle hisediyorum agriyi )sabahlari uyaninca basamiyorum yuruyemiyorum resmen 😣gun icinde biraz yurusem o gun boyle oluyor varmi bir oneriniz rica etsem
Ayss344 Berrasirin benim de dizimden aşağı doğru çok ağrıyor ya 😢 varis de yok magnezyum ilacı da alıyorum aslında . İlk defa oldu böyle birşey 😢 uyuyamadım resmen🤦♀️
Berrasirin Ayss344 aynen diz kapaklari da agriyor magnezyumu bnde aksatmiyorum ama hic etkisini de gormuyorum
Ayss344 Geçende doktor kaju ye ve sade soda iç demişti onları deniycem bugünden itibaren yoksa delircem ağırdan 😵💫😢
Berrasirin Mdbulbul olabilir bide vucut ani kilo aliminda da ayaklar boyle tepki veriyormus oyle okudum 🙂