Misssitare 8+5 olduk. Hayatımda hiç iştahlı biri olamadım.İştahlı insanlara da özeniyorum nedense🙈Biraz kiloda almak istiyorum fakat hala eski mıy mıy yemeye devam🙄
Leylasiva21 Misssitare son aylar önünü kesemezsin 😂😂 bende öyleydim 20 haftaya kadar sonra Maşallah 😂 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Zehra9616 Misssitare 25 ten sonrada kizlar nefes alamiyorum midem surekli kaziniyo postlari acicaksin😄
esr_glr14 Gebeliğim benimde iştahım yok normalde çok yiyen biriyim ilk gebelikte bu kadar kötü olmamıştım 11+2 haftalık inşallah düzelecek diye bekliyorum bide soğandan aşırı derece tiksindim yemek yiyemiyorum kokusuna bile tahammülüm yok 5-6 kilo verdim hamileliğim başından beri 😔
Semaan Misssitare çok çoookk erken ben 16+4 haftalığım benim bile açılmadı daha sizinki çok erken sabretmem lazm iştahın açılması kilo almanda çok güzel defil bence 😂
Misssitare Semaan hep zayıfsın kilo al yorumları duyduğum için can sıkıyor artık. Bakalım hamilelikte biraz alırım diye umut ediyorum😊