FKHA inşallah canım çok saol. Aslında hiç ilişki yaşamadık eşimle bebeği öğrendikten sonra. Doktor da bana öyle dedi inşallah haftaya kontrole gittiğimde iyi olur sonuçlar. Ya kanama da insanı korkutuyor inşallah yaşamam bir daha psikolojikte çökertiyor insanı :/