Nuriay bence en büyük hatayi merakimizdan yapiyoruz. 6. Haftadan evvel çok nadir kese gözüküyor erken döllenme vs olursa oda. Hele gec döllenme de 8. Haftaya kadar bile sürebiliyor bu süreç. 5+6 ken bile gören var evet ama belki sizinki gec döllenmedir. O yuzden en iyisi 7. Haftayi beklemek. Sahsen iki gebeligimdede oyle yaptim 7. Haftaya girince gittim kese ve kalp atışını bir arada goedum duydum icim rahatladi onden gidip stres olmak çok daha zor bi hale sokuyor anneyi. Gönlünüzü ferah tutun biraz daha bekleyin.