Kızlar aslında batma da değil ama göğsümün 4 5 parmak altında çok kötü bir acı var dokunamıyorum bile ama dışardan bakınca kızarıklık falan hiç bişey yok ağrı sanki dıştan oluyor sizce sebebi nedir çok canım yanıyor, kontrol haftaya bu arada 36 haftalık hamileyim.