Arkadaşlar benim bebeğim iki gündür yine çok hareketsiz ya 😕 bi gün çok hareketleniyo ertesi gün yok denecek kadar az hareket hissediyorum . Gündüz az hareket ediyo zaten ama gece biraz tepinince ben rahatlıyorum . Dün gündüz de gece de pek sesi çıkmadı. Bugün de bu saate kadar 1 ya da 2 hareket anca hissettim hala sesi çıkmıyo. Çikolata da yedim tık yok😕 bu durumu yaşayanlar var mı ? Korkmam gereken bi şey var mı sizce