durumoms2 Herkese merhaba. Hamile taytları için öneride bulunabilir misiniz? Mevsimlik olursa iyi olur biz 8+5 iz yaza da kullanılması açısından 🌸☺️
mucizegebelik6 durumoms2 waikiiden aldım kalın ic belli etmiyo 31 hafta olduk hala cok rahat oluyor bilerek l beden almıştım
Nazlimom durumoms2 ben trendyolda fitilli taytları giyiyorum sıkmıyor cok rahat hamile taytı almıştım yamuna dan hiç güzel degil sürekli aşağı kaydı kumaşı bambu rahat edemedim
ikicocukluhayat durumoms2 LCW hamile taytı almıştım evde anca giyerim iç belli ediyor . Trendyol fitilli taytlar hamile taytı değil ama esnek ve iç göstermiyor hemde lohusaykende giyebiliriz bu sayede .
Mamatobe durumoms2 Akdağ sportswear’den almıştım trendyoldan çok rahat karnı hiç sıkmıyor her aya uyumlu tavsiye ederim
suleesrky Dün e bebekten aldım 40 liraya. daha uygun fiyatlısı da vardı daha pahalısı da vardı. Ben 40 liralık olanı aldım ve çok memnunum aşırı rahat. Ben tesettürlü olduğum için sadece evde giyiyorum ama iç belli etmiyor.
Elfs durumoms2 ben de baya araştırdım en son millanın fitilli taytını aldım bir beden büyük şekilde hoşuma gitti tavsiye ederim