Kizlarr merhaba..22 subatta kontrole gittim 38+3 tum.28subat icin sezeryana gun aldik..23 subatta fahiliyede kan sonuclarimi almaya gittik arabadan indim karnimda hafif gaz sancisi hissettim saat 1bucuktu.sonra 2 3 kez ayni his oldu.sanirim gazim var dedim eve gecince wc girdim hemen buyuk wc mi yaptim gecer dedim ciktim bi sanci daha geldi.ama cok hafif sancilar.sonra doktorumla gorustum ev ile hastane arasi 45 dk suruyor.oda gel bakalim dedi.saat 2bucuk gibi evden ciktik arabada yinengeliyor sanci hastaneye yaklastigimda sanci artti ve 5 dk da bir geldi tam iniyordum qrabadan siddetli sanci oldu agladim esim tekerlekli sandalye ile doktorun odasina goturdu muayene oldum tam acilmam olmus doktorum kuzuumm dogurcan sen bebekbgelmis hemen yukari cikioz dedi normal doguma.ben şok oldum tabi.ciktik ikinmayi ogrettiler.ben hamilelik boyunca hic normal dogum dusunmedim cok korkuyordum saat 3bucuk civari dogumhanedeydim 4 te dogurdum..doktorum ve hemsireler cok sasirdi cok kolay oldu diye.saglam bi iyilik yapmissin dediler.dikis felan atildi.uyusuturup oyle dikis atiyorlar.sonra bebegimi omzuma koydularya her aci gecti amabebegim cigerlerinden suyu tam atamadigi icin kuvuzde kalcak 1 hafta .safece 15bdk gorebildim emzirdim.insallah saglikla sihhatle kucagima alcam.normal dogumdan cokta korkmayin.