Askiletotomsu anneyimmm42 doktora gitmedim henüz 10.haftadan beri 13+3 um galiba bugün 14 te gideyim diyorum salı günü
Peperonni anneyimmm42 Bende senin başlık açmanı bekliyordum 12. Haftada 🙈💃🏼 10. Haftadan sonra göremedim 13 ü görünce şimdi acaba bizim kız mı dedim 😂😂😂😂
Gul1998___ Şu zamana kadar iki uc defa kusdum ama mide bualntisi hic olmadi bende bazi yiyeceklerden tiksnme falan oluyo oda biraz gecdi sanirim
Busragurkan2712 Gul1998___ bende aynı 5. Hafta da bi mide kaynaması oluyordu ama hic çıkartmadım. Türk kahvesi ağzıma süremiyorum. Ama onun dışında göğüs dolgunlugu dısında bir belirtim diyorum bazen diyorum aceba mu 8+0 bugünnn
Elifdemireel Askiletotomsu Aynıyız sizinle 🥰 bende hafta içi gitmeyi planlıyorum umarım gösterir bebişler🥰
Elifdemireel Askiletotomsu benim 27 normal de ama bebek 3-4 gün falan önde o yüzden şuan 13+4 üz 🥰 çarşamba yada perşembe gitmeyi düşünüyorum ama göstermezse diye endişeliyim🥰
mihribanelizann 13 haftalığım dün gittim cinsiyeti söyledi ama kesin değil dedi daha erken sizdede değişen oldu mu
anneyimmm42 mihribanelizann dün benimde kontrolüm vardı canım 12+4 dü görünmedi 10 gün sonra nasipse 🤭🤰💐
anneyimmm42 Peperonni yaa🤭🤭 yarın 13 haftalık oluyoruz 10 gün sonra tekrar gidicez inşallah belli olacak 🤲🤰💐
Peperonni anneyimmm42 Kızz bulantılarım yok yok dedim djdkdkd 11. Haftada bende bulantı hissi üstüne acıkma mide kazınması başladı sjskskkd senin nasıl gidiyor ?
Elifdemireel Askiletotomsu olur siz benden önce gideceksiniz haber verin burdan bende gittiğimde haber verim size 🥰
FSCMK Peperonni bende 10. Haftadayım bende de öyle canım dün kustum ilk defa bugün yine bulaşık yıkarken kusacak gibi oldum midem bulanıyor karnım kazınıyor ama yiyecek hiçbişey bulamıyorum içim kabul etmiyor
anneyimmm42 Peperonni bende de bulantı oluyor canım şükür çıkarmıyorum . Benimde iştah açıldı bu ara durmadan yiyoruz🤭🤭🤭