Mervepera yahu arkadaşlar zaten iki haftada bir hastaneye kontrole gidiyoruz arayabiliyoruz ve net bi cevap alamadım diyorum. Orda calısan baska kişilerden de dısarıdan organizasyon kabul edilmediğini duydum. Arkadaşın yorumu cok gereksiz olmuş zaten öğrenemedimki buraya kadar yazdım. Yoksa akıl seviyesi normal olan birinin hastaneyi aramak konusmak zaten akla gelen ilk sey olur diye düşünüyorum. Bunu düşünmek Cok zor olmasa gerek ☺️