Alperen düşünüyoruz biz
Ben furkan ismini de çok beğeniyorum doğru ve yanlışı ayırt eden demekmiş ama eşim pek sevmedi
Furkanlarda hep yaramaz oluyo diye bende vazgeçtim 😄
Alperen de zamanında dini için savaşan yiğitlere denirmiş. Bahadır, yiğit demek ona karar verdik.
Kızımız olsaydı Aybüke ya da Nisa koycaktık.
Herkes ismini kendisi sevdirir bence doğru,düzgün, hayırlı birer evlat ve kul olsunlarda ne koyarsak koyalım sevcez zaten 🥰😄