Minikbirannecikk 24+3 teyim arkadaşlar kasıklarım da şuan bir ağrı var normal mi böyle arkadaşlar yazabilir misiniz
barbarosunannesi Minikbirannecikk kız bebişse muhtemelen aşağılarda takılıyor ve o hareket ettikce başı kasığına baskı yapıyor. geçen hafta aynı durumla muayene sırasında öğrendim ☺️
Gaye001 Minikbirannecikk ben 26+6 haftalığım 2 gündür benimde sağ kasığıma ağrı giriyor sızlama yanma gibi
0ayse0_nur Minikbirannecikk rahim büyüyüp genişlediğin de kasık ağrısı yaşanıyor diye biliyorum ama korkulucak bişey deil 🙂
Mihribancglr Minikbirannecikk benim de kızımda öyleydi bebek daha ninnoş olduğundan aşağıda hareket ediyor Buda bu yüzden ağrı yapıyordur bende 18. Haftadayım oğlumun hareketlerini aşağıda hissediyorum biraz sancı yapıyor korkma 🙏
Minikbirannecikk barbarosunannesi evet bebeğim kız vede aşağı da teşekkür ederim biraz da olsa içim rahatladı Allah razı olsun kardeşim senden
Minikbirannecikk Gaye001 valla bilmiyorum kuzum ya beni çok etkiledi ilk çocuk endişe ve korku bir arada oldu biraz
barbarosunannesi Minikbirannecikk cümlemizden razı olsun. birbirimize yardımcı oluyoruz fikir alışverişi yapıyoruz büyük bı nimet bu platform☺️
Sinemmmmm58 Minikbirannecikk benim var canim hastanrye gittim sirf onun icin idrar kulturu falan istediler