Yaqutt Hamileliyinde iyi,saglikli beslenemeyen var mi? Neler yiyorsunuz? Benim canim hep sagliksiz seyler cekiyor yemek yiyemiyorum sonu ne olacak bilmiyorum😐
benimmdunyamm Yaqutt valla şeker var çok dikkat etmeye çalışıyorum fazla kaçamak yapmıyorum 🤣ama bazen cips falan yiyorum sonra da vicdan azabı çekiyorum 🤣
Biroglanannesiii Yaqutt canım genelde sağlıklı besleniyorum ama benim canım yeri geliyor Mc Donalds yeri geliyor pizza çekiyor çektiğinde de yiyorum
momysss Yaqutt off bnde böyleyim hep sağlıksız beslenmek istiyorum canım hep hamburger patates pizza böyle seyler cekiyo durduramıyorum kendimi yiyorum sonra pişman oluyorum🥺
Poyrazin_annesi Bu ben 😂 hem saglıksız beslenıyrm hemde gebelık sekerim var ama hıc dıkat etmıyrm. Cok şükür pazartesı sezeryan olcm🥰
Eliff7111 Biroglanannesiii bizde aynı valla bide hiç halim olmuyor haftada bir iki kez dışardan yiyoruz cipsteyse çikolatadan da vazgeçmiyorum 30.haftadayız canım ne ısterse yıyorum 😁😁
Kasev Canım ne isterse yiyorum ben valla etrafımdaki herkes de öyle diyo allah hepimize sağlıklı bebişler nasip etsin 🙏
Duygudikicidkc Bende yedim valla cips pizza tatlı ama onun yanında balık süt ceviz avakado da yedim sadece onlara yönelmedim
Biroglanannesiii Eliff7111 hiç korkma düşünme öyle şeyler canım benim yaşadığım yerde hamileler hamburgerden dışarı yemeklerinden başka bişey bilmiyor hepsi de normal biz Türkler abartıyoruz 😂
Adileeselvi Yaqutt Sabah kahvaltımı güzel yapıyorum oglende çerez meyve akşamdan Allah ne verdiyse bazen gözleme bazen kızartma cips çok aramıyorum ama çikolatadan da vazgeçemiyorum her gün mutlaka kahveyle yiyorum başka tatlı aramam ama çikolataya hayır diyemem😂