Superisi_34 Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah. Ben de 24 ocakta spinal sezaryen doğum yaptım. Sırt bel kemik agrısı hic duymadım . Allah’ıma bin şükür kesik yerim sadece o gece agrıdı. Ondna sonra bir sinek ısırması dahi kadar acı duymadım . Beyaz eşya çekip temizlik bile yaptım dönünce . Ama beni vuran tek sey de ; aşırı bas agırısı oldu . Ama böyle basımı kesip attıracak cinsten . Ki daha hastahanede muazzam çok kola , kahve , su , bitter çikolata yedim içtim . Bas agrısı bunlara rağmen 1 haftada geçti . Geçecek sizinki de inşallah ☺️🙏🏻