İlaçlar şuruplar hepsi sadece baskı altına alır reflüyü geçirmez..Yakın bir arkadasım dr, onun tavaıyelerı bu yonde..
olabildiğince düzgün beslenme sonucu zaman içinde tüm şikayetler yok oluyor.. Kızartma, hamur, gluten gibi şeylerden uzak beslenme iyi gelebiliyor.. Belki şuan zorlanılabilir hamileyken, ama dogumdan sonra daha dikkat ederseniz zamanla gectıgını gorursunuz..