Merhaba hanımlar bugün farkettiğim bir konu hakkında yardım istiyorum
Bugün sofrada otururken birden bacaklarım dikkatimi çekti çok şişmiş yani bildiğiniz ödem ama , bu arada 10+5 gebeyim sizce ilk aylarda normal mi 47.300 hamile kaldım şuan 10+5 gebeyim 49.500 olmuşum doktora sormalı mıyım