_didemcee bol bol dua et unutma o acılar geçicek ayağa kalkıp yürümeye gayret et yatma taraftarı olursan kalkamazsın kolay kolay ben il doğumumda ertesi gün fıldır fıldır gezdim 3günde toparlandım çok şükür ne kadwr erken kalkarsan o kadar iyi senin için ha bide o ağrının iiçinde dua et hayırlı bi evlat olması için çünkü yeni bi bebek doğduğunda yeni bi anne doğarmış