Ftmaa1 Arkadaşlar gebelikte sivilce ve izleri için nasıl bir yol izlediniz, doktorunuzun tavsiyesi neydi ? Hangi temizleme jelleri veya ilaçlar kullandınız ? 8+6 yız ve aşırı sivilcelenme oldu lütfen yardıma koşunnnn ! 🥺😶🌫️
Anneyimmmmm5 Ftmaa1 ben ergenlik ve adet döneminde bile sivilce görmedim ama bu hamilelik beni mahvetti sırtımda bacaklarımda yüzümde göğüs aramda sivilceler oluştu şu an yüze günlük buz uyguluyorum şişlikleri indiriyor iyi geliyor bacaklarimdada kendiliğinden gitti ztn varsa tavsiyeniz bende yararlanabilirim
Bahar1508 Ftmaa1 yüzüne sakın kozmetik ürünü kullanma ben kullandım leke kaldı hep organik ürünler kullan ya da kendine buhar masajı yap
Deletedmom_13 Ftmaa1 sivilcem çıkıyor, kendi kendine sönüp gider. Ellemem . Kabuk baglasa bile kendisi düşer o derece 😀🤷♀️ Böylelikle leke kalmıyor, ve tekrarlamıyor🌸
iki-bebekannesioluyor Ftmaa1 benimde koltuk altim burun kenarlarim leke yaptı omuxlarim sırtımda sivilce dolu birde sönüp lekeler kaldı nokta nokta 😢 doktoruma gösterdim bişey vermedi ilaç
Ftmaa1 Anneyimmmmm5 La Roche temizleme jeli kullanıyorum fakat her geçen gün daha da artıyor yağlı bir cildim var ben böyle bir sivilce görmedim aşırı fazla çıkıyor
Ftmaa1 Bahar1508 Doğal olsun diye bal ve çay ağacı yağı karıştırıp maske yapıyorum 2 gündür deniyorum düzenli kullanımda fayda görür müyüm bilmiyorum fakat çok sıkıldım aynaya baktıkça çıldırıyorum
Anneyimmmmm5 Ftmaa1 benim cildim yagli degil acaba bana iyi gelir mi birde nereden alabilirim bu ürünü
Bahar1508 Ftmaa1 bence hic öyle bir şeyler karıştırıp yapma zaten çıkıyorsa engel olunmuyor 6.7. Ayından sonra yüzün tertemiz oluyor
Ftmaa1 Anneyimmmmm5 Aktarlarda bulabilirsin genelde sivilce için kullanımı yüksek balın da cilde çok fazla faydası var araştırdım sende araştır öyle kullan