mutluanneee kizlar kacinci hafdada dogum yaptiniz bebek onden gidince erken oluyormu bunu yasayan varmi 10 gun onden gidiyoruz boyle yasayanlar varmii
gozdealtan Haftaya alacak buyuk ihtimal doktor 38+1 de. Erken plesanta yaslanmasi basladi bende tutturdu alalim diye, baska doktor 39 a kadar gider dedi valla artik allahtan hayirlisi diyorum ya
dilara0605 gozdealtan 38 genel olarak sezeryan haftası bebeğinizi riske atmaya değmez inanın ki gelişimi tamamlanmış oluyor o haftada
mutluanneee gozdealtan yaa allahim salikli kavustursun suyum gelmesindan bende korkuyorum aslinda yersiz bi zamanda gelmesinden 😂evde durdugumuz yok duzgun birsey oluyo xikiyoruz evdeyken gelse keskee👍😂😂😂
mutluanneee bebeliannegeldi benimde 40 lara kalmaz insalalh diyorum ama herzaman hayirlisi diyorum tabiki rabbim hayirli salikli kavustursunda😊
mutluanneee bebeliannegeldi bende 35+6da gitmistim 10 gun onde kilasuna dikkat et yusek dedi 37+1riz suan pazartesi ne diyecek bakalim hic agrim sizimda yok😂
bebeliannegeldi mutluanneee benim 37de 3870 dedi doktor. 4ü geçer diyordu. 38+3te doğum yaptım 3745 doğdu.