mrs-nobody Zehraumut hayırlı olsun şimdiden 😍 iki gün aralıklarla tekrar kan verin değerin en az %60 artması lazım 🙏🏼😇
snmhsnn Zehraumut hayırlı olsun inşallah bende iki önce 14le öğrendim gebeliği 😍 senin adetine kaç gün kala 19 çıktı peki
Zehraumut Zehragniken kuzum şuan adetim geçmedi martın 2 de olmazsam bakalım bu test sonucunu 1 şubatta aldım
Zehraumut snmhsnn ben adet oldum aslında anlamadım bazı gebeliklerde yerleşme kanaması oluyor 2. Gebeliğimde oldu ve kaybettim daha üzerinden 54 gün geçti ve 1 Şubat da hastaneye gitmiştim o zaman ki teste baktım sonuç bu ben şok
Zehraumut snmhsnn erken gebelikte yerleşme kanaması deniyor buna 5 gün kanamam oldu ama az az ve üstüne 6. Gün pespembe sümüksü akıntım oldu birkaç kez
Zehraumut snmhsnn valla köyde oturuyorum şuan eşim askerde gidemiyorum sürekli olarak kaynanamla oturuyorum şuan şehre gitmek 1 saat sağlık ocağı kapalı yarın 🤷♀️
Zehraumut snmhsnn aynen bakalım aslında ben direk Mart’ın 2 beklicem test alırım bir ona göre belli olur zaten