Sdmrll bircicekannesii yok kuzum ben fakültede doğum yaptım buraya sevk edildim tekdende kontrolluydum normalde
Rumeysa1903 Öncelikle hayırlı olsun bende cuma günü sizin gibi doğum yaptım mide bulantım geçmiyor hamilelikte de hapla duruyordum kronik bir durum siz de oldu mu böyle bir şey ?