SmyyeOsmn merhaba 25.haftamda sıvı fazlalığm olduğu soylendi şekerim yoktu sebepsiz nedensiz sıvı fazlaydı doktorum bebeğin böbreklerinde problemmi var acaba diye tekrar detaylı ultrasona yönlendirdi çok şükür sağlıklı görünüyordu bazen sıvı fazlalığı bir sebep olmaksızın olabiliyor sonradan düzeliyormus kiiii şuan 34 haftadayim geçen gittiğimde sıvının normale döndüğünü söyledi inşallah sizde de aynısı olur kendiliğinden düzelir 🤗