Aynı haftadayız aynı yerde ağrı var, çok iş yapmama bağlamıştım ben. Uzanınca geçiyor hareket edince ağrı oluyor. Doktorum bebek hareketlerinde sorun yoksa sıkıntı olmaz dedi yine de içime sinmiyor. Yeni gitmiştik ama tekrar doktora gitmeyi düşünüyorum.