Tubb41987 ben de aynı senin gibiydim. Bayramdı yazlıktı derken orda burda düzende değişince su falanda içemedim ödem de oluştu sanırım. Ona da bağlıyorum biraz. Ama dikkat etmemiz lazım. Normalde su içmesiydi ceviziydi osuydu busuydu derken yemek yemeye bile iştahım kalmıyordu. Eski düzenime dönmeliyim 😔😔