Fetal DNA önüne gelene yapılmıyor ki. Çoğu özel muayenesi olan doktorlar bile belli bulgular varsa yönlendiriliyor. Ayrıca test pozitif gelse bile tarama testi olduğu için devlet kürtaja izin vermiyormuş. Ben de bu forumda okudum.
Benim ikili test normal geldi, detaylı temiz çıktı. Fetal DNA filan yaptırmayacağım.
Ayrıca şu var. Bir sürü genetik hastalık var. Sma var mesela. Hepsine baktırmıyoruz ki.