Aybiiij Ben bebitoya 2 tane 5’li hastane çıkışı koydum. alt üst zıbınlı bir tane de yedek takım koydum. Yedek eldivenler ve çorap koydum. 5-6 tane müslin bez ağız silme mendili, bebek temizleme pamuğu bezleri mendilleri. hastaneden çıkarken giydireceğim tulumu ve kundağı. doğumhaneden çıkarken vereceğim battaniyesi. kremleri ve biberonla emziği. bunlar için bavul içi düzenleyicelerden aldım hepsini ayrı ayrı güzelce hazırlayıp koydum kolaylıkla bulayım diye.