Kardelencelikk Kızlar sizce yeni doğan bebeğimiz hastane çıkışı sonrası yıkanır mı ? yoksa göbek bağı düşmesi mi beklenir yıkayan var mı bilgilendirir misinizzzzz
Kbrayankkk Kardelencelikk çıktıktan bi kaç gün sonra yikadi annem rahat uyusun diye öyle arayla yikiyorduk zaten 1 hafta sonra düştü bizim göbek bagi simdi nadir yıkıyorum soğuk havalar
gldn065807 Kardelencelikk ben oğlumu göbeği düşünce yikamistim kızımida öyle yapicam inşallah doktorum öyle söylemişti
duygulu62 Kardelencelikk benın annem hastane dönüşünde hemen yıkıcak ve hergun yıkıcak zaten göbek bağının düşmesine engel degıl banyo
irem-Dora Kardelencelikk göbek bağınin nemli kalmaması gerek diye biliyorum enfeksiyon riski icin hem, hem de kuruyup cabuk düşsün diye. Nemli pamukla ya da bezle silip bağ düştükten sonra yıkamak daha mantıklı geldi bana. Doğumdan sonra bile sadece kafasını yikiyorlarsa vardır bir bildikleri 😊
Villanelle Bence göbek düşene kadar beklenmeli. Minicik bebek kirlenmez bile. İçiniz rahat etmezse ılık nemli bezle silebilirsiniz bence
Cemrreedemirci Göbek bağı kapanmamış bı yara su orayı nemli tutacağı için enfeksiyon riski olabilir en geç 1 haftada düşüyor zaten düştükten sonra yıkamak daha doğru diye biliyorum
Bisusbi Kardelencelikk kimisi derkiii üzerinde ki verniks bebeğin bakterilere karşı korur bağışıklık sistemini güçlendirmiş ki bu çok mantıklı. Kimisi de derki bebek o kan ve zararlı bakterilerle yarım saat kalması yeter yıkanmasında sakınca yok der. Şahsi fikrim bebek doğduktan sonra yıkanması. Hafta da bir de mümkün oldukça yıkanır diye düşünüyorum. Tabi doktor ve ya ebenin fikrini almakta fayda var
Taze_gebe Kardelencelikk selam canım en iyisini dr bilir tabi Biz yıkamıştık yaz bebeği. Göbek bağını temiz pamuklu bezle kurulayın enf kapmasın vs demişti doktor 1 haftaya düştü ztn sorun yaşamadık. Ama düşmesini de bekleyebilirsin sana kalmış🍒🍒 Ama yine de dr aorup onun fikrini de al uZman olan onlar sonuçta⭐️
Deletedmom_5 Kardelencelikk biz göbeğini bir bezle kapatip kalan vücudunu yıkamıştık. Hemsire göbegine su gelmesin dedi
Kardelencelikk Hastane havası, kan kokusu vs. Bebeğin arınması gerektiğini düşünüyorum bence göbek bağına dikkat ettiğimiz sürece bir sorun olmaz 🙄 hem bebek kendine de gelmiş olur önceden soğuk suyun altına tutuyorlarmış doğar doğmaz ayyy çok kafa karışıklığı 😬
oztrk14 Kardelencelikk doktorum yıkatabilirsin demişti göbeğine bez koyup orası ıslak olmasın dedi dikkat ederek yıkamıştım ben millete baksan düşene kadar yıkanmaz diyor orası ayrı 1 hafta yıkanmadan nasıl dursun hastanenin mikrobu gider
Gny18 Kardelencelikk valla canım o istede baglı birazda. Ben eve girer girmez kendim yıkandım sonra kayın valideme dedim acil bebegi yıkayalım. Yıkadık bir şey olmadı çok şukur. Doğdugu gunder beri haftada 2 kez yıkardık Ekim doğumlu bebegim. Şimdi 3 yaşinda hala rutin haftada 2 kez yikanir. Tabi hava sicakken defalarca 😅
zeytinkiz Kardelencelikk Dogdu 2gğn hastanede kaldık eve geldik ertesi sabah yıkadık hergün yıkadık hemde. Haftada 1 doktor kontrolüne gidiyorduk göbeği cok güzel korımussun 1-2 güne düşer yıkayabilirisn ozmana dedi. Hocam hergün yıkıyoruz zaten şimdide eve gidip yıkıcaö dedim 😆 korumak kuru tutmak önemli cok güzel görünüyor dikkat et yine de demişti. Şükür 6.gğn gece düştü hiç bir sorun olmadı. 5.5 aylık kIım hergün de yıkıyoruz hala 😄😆
Beyel Kardelencelikk ben 2 bebegimide yikadim her dustan sonrada pamukla yada kulak cubuguyla kuruttum gobek bağıni nemli kalmamasi lazim ki hemen düşsün diye duştan sonra emzirdim mi oyle rahat uyuyolarki 3. Dogsun onuda ayni sekil yapcam insallah
Sinemmmmm58 Kardelencelikk hastaneden gelir gelmez annem ve yengem yikamislardi gobek bagini koruyarak