Sema58 Kizlar merhaba bugun 19+6 haftaligim bugune kadar kasiklarimda hic agri olmadi ve alt tarafta sertlik vardi sanki o sertlik bugun dahada yukari cikmis gibi hissediyorum ve kasiktan asagisinda bisey oluyor sanki ama anlamiyorum bu durumu yasayan varsa yardimci olabilir mi normal mi?
Deletedmom434 Sema58 rahmini hissediyor olabilirsin o haftalarda rahim yukarı çıkıyor onun dışında kontrol için doktora gidebilirsin içini ferahlatmak adına