prensannesi1649 merveyalcinkaya bende 13 Nisan’da oğlumu bekliyorum hayırlısı ile kucağınıza alın ins ❤️
Erol Ceylan_Akd ilk oglum 10 nisanda dogdu ramazandaydı bu oğlumda nisanın 15 yada 20 sinde olacak yine ramazan da annem kalıyor genelde yanımda kızım ramazanda bizi rezıl ediyorsun sen bu seferki bari ramazana getirmeseydiniz diyor 😀🤭
Erol Melisagncm benimki de erkek. Geçen sene de nisanda bir oglum oldu bu senede nisanda bır oglum olacak 🤭😀
Mehruyanxx Erol aynen benimde öyle oğlum geçen yıl 14 Nisan şimdide 12 Nisan doğum tarihi sağlıkla alalım bebeklerimizi kucagimiza
iremhalil Ceylan_Akd 40 haftayı doldurursa 2 Nisan ama belki sürpriz yapıp erken de gelebilir heyecanla bekliyoruz son 35 😍
Afro-dit Ceylan_Akd ☝️☝️☝️ uygulamaya gore son 42 ama sezeryan olacagi için daha erken büyük ihtimal Ram ramazanın başına denk geliyor Allah in izniyle 🤲
Brc07brc Nasip olursa bizimde ramazana geliyor 55 gün ama daha tam.olarak günümüz belli degil rabbim cümlemizi bir seste kurtarsin😊
anne_2 Ceylan_Akd benim ilk doğumumda ramazana denk gelmişti 😁 bayrama 4gün kala 🙈 şimdi ikinci de ramazanda inşallah 🥰 20 Nisan görünüyor bakalım 😬