tugce_ctnky03 33+6 iki göğğsümden de süt gelmesi normal mi bu durumu aranızda yaşayan var mı erken doğum belirtisi mi###
tugce_ctnky03 Elif0509 Bende daha yeni fark ettim ve biraz tedirgin oldum hani tam beyaz da değil böyle kahve tonlarında 🙈