eesraa23 bizim isteyerek oldu bebeğimiz ama bende çok ketumdum ilk 5 ay. Karnım çıktığında onun hareketlerini hissettiğimde çok heyecanlanmaya başladım.. 34 haftalığız şimdi , doğum korkumu hala atamadım, herşeyim hazır ama ben azır değilim.. bebişime de kavuşmak istiyorum, sanki uzağa gitmiş de kızım gelecekmiş gibi sarılmak istiyorum..