mercimeginannesiiii HazalS Ama yapınca çok güzel kokuyor değil mi? Bir kaç saat kalıyor o koku. Maalesef sonra o da gidiyor 🥲
Wonderful_mom Nesliiiiiiiii ne yaparsam yapim olmuyor nevresim yikiyorum perde yikiyorum kokuyor 2 gun snra pufff ucuyor
Nesliiiiiiiii Wonderful_mom aynen öle valla olmuyor yada biz püf noktasını bilmiyoruz anlamadım🤷🏼♀️😄
Poyrazin_annesi pinarakin1 ya bnde gecen ay o kokudan aldm e bebekten çubuklu . Ama bnm ev kokmadı. Hatta misafırlerım gelmıştı onlar bıle fark etmemiş kokuyu😔
pinarakin1 Poyrazin_annesi yok artık koca mağazayı 2 3 çubukla kokutuyorlar nasıl yapıyorlar peki ben sordum onları gsterdiler
Mnk16 Sırrı kesinlikle yumuşatıcıda, yıkanan çamaşırların kokusu olunca benim evde öyle kokuyor battaniye çarşaf perde devamlı güzel kokan yumuşatıcılarla yıkarım 🤣
SimayeceninAnnesi Mnk16 annemle aynı yumusatıcıyı kullanıyorum onun kıyafetlerı aylarca kokusu kalıyo dolap mıs gıbı kokuyo ama benımkıler aslaaaaa kokmuyo yaaaa makınayı bıter bıtmez acıyorum o yumusatıcıyı alabılmem ıcın asla koku yok
Glsh14 Ben fısfısli bi siseye yumusaticimi koyuyorum 2 gunde bir perdelere koltuklara sıkıyorum.misafir gelecekse 1 saat onceden sıkıyorum miis gibi kokuyor herkes aliyor kokuyu bu sekilde🙆🤣
Poyrazin_annesi pinarakin1 bende sordum bu kokudan ıstyrm dıye ama onlarda daha fazla kullanıyo her reyonun arkasında var . Ama yanı 1 odaya 1 şişe yetmesı lazım . Nıe benımkı oyle oldu anlmadm.
Hakiko pinarakin1 Mağaza kullandıkları fıs fıs ve büyük ihtimalle içeriğindeki yağlar daha yoğun. Civilde de aynı durum var onların sattığı da çubuklu koku ama mağazaya fısfıslı koku yapıyorlar kasadaki kızlar göstermişti bana. Civilin kokusu da çok güzel portakal çiçekli yumoş vardı bi kaç yıl önce açık yeşil şişede civilin kokusu gibi hatta daha yoğundu ama artık satılmıyor
SimayeceninAnnesi Wonderful_mom ikeadan kokulu mum almıstım ıkı adet tv unıtesıne yukarı koydum bıkac kezde yaktım kullandım haftalardır odaya gırdıgımde bı koku mıgdem ayaga kalkıyor cıldırıcaktım bu ne dıye meger onlarmıs 🤣🤣🤣 sımdı dıger odadalar o odaya ayak basmıyorum ama eşim cok begendı kokuyu sanırım bulantım geçtigimde bende cok begenıcem
Wonderful_mom SimayeceninAnnesi ben hamileyken tiksindigim kokulari nedense sonra da kullanamdim yaa insallah senin öyle olmz
Irnasatka Wonderful_mom benim kokulara karşı fetişim var diyebilirim 😂 royal vanillia yoğun esans oda ve kumaş spreyi kullanıyorum böyle bişey yok hem kalıcı hem öyle güzel ki tavsiye ederim 🤤
SimayeceninAnnesi Mnk16 eve asıyorum kuzum balkonda asılmıyor ama annemde evde asıyor bazende kurutmasına atıyor onun makınasıda var
Sinoooom Wonderful_mom makine çamaşırları İçin kullandığımız yumuşatıcıyı Ocakta kaynatınca eve aşırı güzel koku veriyor 🥳