iremcannn1907 Bebegimvebennnnn canım normaldir tabiki normal olmasa dahi daha yolun yarısındasın bir bakmışsın birden artmış kilosu 🥰 hem kilo fazla veya az önemli değil doktorun bebek gelişimi sağlıklı ilerliyor dedikten sonra gerisi boş ❤️🙏
Bebegimvebennnnn iremcannn1907 kilodan ziyade gelişimi önemli oyüzden az mı diye sordum haftasıyla uyumlu olunca gelişimi iyi anlama geliyor dimi
Gamze46 Bebegimvebennnnn Haftasıyla uyumlu dediyse doktorun kilosu ve gelişimi iyidir canım bu haftalardan sonra daha hızlı artar kilosu inşallah 🤲
Gamze46 Bebegimvebennnnn Maşallah bebislerimize canım sağlıklı sıhhatli olsunlar inşallah 🤲 ilk oğlum 2.200 Gr dogdu çok şükür gayet saglikliydi zayıflığı hariç