Gulcinbbrc selinbirincisezen 00.00 itibariyle 14. haftaya girdik en başından beri kullanıyorum daha da kullanmam gerekiyormuş doktor bıraktırmayacağım dedi 🤷🏼♀️
Limonzeytin selinbirincisezen 14+3üm hala kullanıyorm baştan beridir ne zaman bıraktıracak doktor metak ediyorum vajınadan alıyorm bide kötü durum 😏
gldn065807 selinbirincisezen valla artık diğer ilaçlarla rutinim oldu hepsini akşam içiyorum daha bide ben kan sulandırıcı kullanıyorum her Akşamda o sağlıkla gelsinlerde ne yapalım katlaniyoruz
selinbirincisezen Gulcinbbrc yani yararı olan bir ilaç olduğunu biliyorum ama yine de ne bileyim ben de en başından beridir kullanıyorum ☺️
Damlaaynali gldn065807 2 kez düşük yaptım şimdi yine hamileyim korkuyorum yine düşük yapmamak için ne yapmalıyım
Hatice_ferit selinbirincisezen progestanı beden sürekli kullanıyorsunuz ben 1 ay kadar kullandım doktorum bugun kesti
gldn065807 Hatice_ferit benim iki kaybım var canim gebelikten önce olan hastalıklarımda var pıhtı atabilir diye önlem amaçlı kullanıyorum inşallah 37 bırakıcam
duygulu62 selinbirincisezen ilk baştan beri kullanıyorum suan 35 hafta oldum . Doktor 36 da bırakman gerekıo dedı sancılarım başlıcak dıye korkuyorum 🥴
selinbirincisezen duygulu62 çünkü psikolojik olarak kendimizi ona bağladık, herhangi birşey olsa fitili kestik ondandır diyeceğiz😵💫😵💫😵💫
selinbirincisezen Hatice_ferit çünkü ilk haftalar düşük riskim vardı, şimdilerde bebeğin eşi aşağıda bu yüzden kullanıyorum 😇🤲🏻
Limonzeytin selinbirincisezen Ay evet sabah kalkınca aferdersnz idrar kaçırmışım sanıyorum alışamadım hala akıyor suyla beraber ilaç çok sinir bozucu faydası çok ama 😁
Hatice_ferit selinbirincisezen anladım benimde gelişmemişti ondan kullandım benimde aşağıda ama doktor gerek duymadı sanırım kesti sadece ağır kaldırma dedi
Dyg12 @selinbirincisezen 5 gündür kullanıyorum ama bı hafta olunca bırakacagim sanıyordum 😱 o kadar uzun süre kullandirtiyorlar mi ya :(