serpilctn bütün hamileler oluyor canım hiçbir zararı yok aksine olmak gerekiyor. İki dozunu hamilelikte oldum ben, üç doz daha olmam lazım. Beş dozu tamamlayan ömür boyu bağışıklık kazanıyormuş tamamlamak en iyisi o yüzden. Bebeğe de antikor geçiyormuş ve doğum anında, doğum sonrasında herhangi bir tetanoz durumuna karşı koruyormus onu da