Bana da 12+0 da kesin erkek demişti ben de herkesten daha erken yanılmıştır doktor belli değildir lafını çok duydum bi de ilk bebeğim hevesle bişeyler de almıştık hemen öğrenince doktorum çok emin konuşmuştu haklıymış da 24. haftadayım detaylı ultrasonda da teyit etti en son zaten bu zamana kadar da gittiğim her kontrolde erkek olduğunu yinelemişti bence özellikle erkek olunca doktor da kendinden eminse yanılmıyor gibi, sağlıkla hayırla kucağımıza alalım evlatlarımızı 🤲🏻🥰