Aysnr11 Masalbadee Teşekkürler cevapladığınız için Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻😊 benim adetim tam 13 gün geçti hiç bir adet belirtisi yok kafam çok karışık acaba geç döllenme mi diye düşünüyorum şuanlık
Kubradvc Aysnr11 anladım ama suan bebek varmı yokmu hic bir bilgim yok 😅 Pazartesi belli olcak bakalım