Hacer96 canım şahsi görüşüm olarak yazıyorum, epidural agrısız dogum benide cezbetti açıkcası ama dogumuma gircek ebeyle konuştum fakat çokta önerdikleri ama istek üzerine yaptıklarını anlattı, ama ıkınma hissini de azalttıgı için ilerlemenin olmayacagnı ( ihtimal) sonrasında vakum işlemine kadar gittigini söyledi, ki bunu yaşayan birinede şahit oldum, ayrıca epizyo kesisi kesinlikle istemiyordum ki bu fikrimden de caymış durumdayım, biz kesinlikle kesi istemesekte bebegn yırttıgı yerler olucak, bence gerektginde kesi bile atılmalı, ama herkez bir olcak die bişey yok, biz bu kesinin ve epidural e dahi gerek kalmadan dogum yapabilmek için egitimler aldık, nefes egzersizleri, perine masajı ve kegel egzersizleri gibi,