Arkadaşlar merhaba öncelikle, 36+2 hamileyim, dün kontrole gittiğimde doktorum bebeğin karın çevresi 2-3 hafta geriden geliyor dedi gelişimi yavaşmış ve ciğer geliştirici iğne olmamı bir gün hastaneye yatış yapmamı söyledi eğer istersen devlette de yaptırabilirsin dedi ben de devlete gittim fakat devletteki doktor bütün tetkikleri yaptı ve bebeğin karın çevresinin en fazla 12 gün geriden geldiğini ve bunun normal bi durum olduğunu söyledi ve iğneye gerek olmadığını bu iğnenin de normalde doğumdan önce 24 saat arayla 2 doz yapıldığını söyledi. Şimdi benim kafam almak bullak oldu ilk hamileliğim olduğu için tedirgin oluyorum, hangi doktorun dediğini yapacağımı şaşırdım, bu durumu yaşayanlarınız var mı? 😢