Uyuz diye düşünüp ihmal etmeyin, ya da hamilelikte çatlıyorum normal diye baştan savmayın doktorunuza danışıp kan tahlili yapın ihmal etmeyin lütfen. Geceleri varsa gittikçe artıyorsa bi rahatsızlık olabilir.. korkutmak istemiyorum inanın ama yaşayan biri olarak sadece uyarmak istedim kolestaz çıktı bende ayaklarımın altı ve göğsüm çok kaşınıyordu kolestaz çıktı Allah’a şükür düşükken farkettik de ilaç tedavisine başladık inşallah sizde yoktur yine de tedbirli olup kan tahlili yaptırın