Busra61-34 Arkadaşlar 20 haftalık hamileyim 3 gündür adet sancısı gibi sancım var yaşayan var mı normal mi ?
SevimlimX Busra61-34 doktorum bu haftalarda karın kasik ağrısı yaşayabilirsin korkma dedi bana sizdede kanama yoksa korkmayın
Busra61-34 SevimlimX çok şükür kanama yok bazen yuruyemiycek kadar ağrım oluyo biraz korktum açıkçası