Kızlar 28 haftalık gebeyim geçen hafta doktora gittim enfeksiyon oldugunu soyledi doktor. Ama belirtim sadece kokuydu farketmemisim yanma kızarıklık kaşıntı vs yoktu. Fitil verdi 2 tane kullandım 3 gün arayla. Birde travazol kremi oeceteye surup geceleri yatıyorum. Aranızda bunları kullanıp hemen sonuç alan var mi