26 haftalık gebeyim Kızlar 3 gündür göğüs kafesimde yani göğsümün ortasında midemde olabilir bu 🙈
Bir ağrı, bir sancı ve yanma var ne yapsam geçmedi korkuyorum da şimdi karnımda ağrıyor ama bu şey ağrısı değil bağırsak sancısı gibi düşünmeyin karnımın içi muhtemelen o bebeğim büyüdüğü içindir ama bu mideyi anlamadım ben. Sizce neden olabilir? Benim gibi yaşayan var mı aranızda?