Bynmftts 40+2 oldum tık yok artık kontrole gitmek istemiyorum artık insanların doğurmadın mı hala soruları ile muhattap olmak istemiyorum yoruldum gerçekten ... Psikolojim allak bullak. Çocuk kakasını yer mi korkusu hat safhada. Sürekli ağlıyorum ilk kez gebelik sendromu yaşıyorum sanırım .
Bynmftts 3 gün önce NST’de 124ü gören kasılmalarım oldu düzenli değildi dikkate alınmadı düzenli olan aralık 70-80 civarıydı bugün ise hep 13tü bu normal mi ??? 40+2deyim
belgintirpan Canim sakin ol bende 39+3 um 1 hafta önce nisanım geldi 2 cm de açılmam var ama gelen giden yok bekliyoruz illaki gelicekler güzel düşünelim güzel olsun herşey