Vildzeyn Yani yazmayayım dedim ama dayanamadım. Profilinize girdim bebeğinizin beyin gelişim problemi olduğunu yazmışsınız. Hiç düşündünüz mü, folik asit kullanmayarak buna sebep olmuş olabilir misiniz ? Her şeyin doğalı diye tutturmuşsunuz. Yediğimiz içtiğimiz ne derece doğal? Artık gıdalardan verim, vitamin alamıyoruz. Yarın doğumdan sonra kansızlıktan büyük problemler yaşarsanız ne yapacaksınız? Ben doğal doğurdum mu diyeceksiniz? Gerçekten burada çok ilginç insanlar var. Tebrikler en doğal sizsiniz. Umarım bebeğiniz sağlıklıdır. Anlamsız tercihlerinizin cezasını çekmemesini temenni ediyorum.