Hiç açılması olmadan dogumu suni sancıyla baslatılan varmı kızlar aranızda. Bugun 41 olduk biz ne gelen var ne gıden sancılar var ama asla duzenli degıl. Suyum gelmedi nişanımda 🤣😵💫 doktor pazar en geç pazartesi yatısın olur dogumu baslatırız dedi. İkinci gebelıgım bu arada. Ankara Sehır Hastanesıne gıdıyorum.