Meryjane ya benmde oyle skntili geçti ki dusuk riskim vardi bi doktora gittm ne tahlil ne birsey hic bisy yapmdi ustune bide moralimi bozdu kurtaj vs dedi ban neyse buna geldi buda basta iyidi sonra buda saldi kendini baktm testleri eksik yapms bilmedgm bir ildeym devlet hastanesi yerine ozel tercih ettim bin pişman oldum varya her ayda muayene ücreti artıyor gram hak etmiyorlar ama baska şansım yok 30 haftalk oldum doktor degstrmekte istemiorm hani esim olsa ona gene soylerm kaynvldmde kaliorm inan hep dua ediyorum rabbime emant ettim evladmi ama doktorlara olan guvenm artık sifir hic güvenmyrm herseyk araştırıp gidiyorm artk sonra da iste laf sokuyorlar yok ordan burdan duyup geliyosnz bilmem je sen işini doğru yap bizde sana birsey söylemeyelim ama yok