Nessozz 00.00 itibariyle 100 günümüz kaldı 🤗 gebelik şekeri ve enfeksiyon dışında herşey yolunda şükür kızlar sizlerin şafak kaç 🙈
Nessozz Aslylmz offf tahmin edebiliyorum bu zamanda ben bu kadar heycanlıyken siz de durumlar nasıldır kim bilir 🤗 sağlıkla kavuşun inşallah ❤️
Nessozz papatya56 ya benim sanki 2. Trimester da çok hızlı geçti inşallah 3 te öyle olur. Sağlıkla gelsin yavrularımız 🤲🥰🤗
tugcesari Son 93 kaldı kizima kavusmaya nasipse 🥰 zaman hizli geciyor saglicakla kucaklarimiza alalim insallah 🤲
Nessozz tugcesari ayy canım benim aminnn inşallah sağlıkla gelsinler de ne zaman isterlerse gelsinler 🤗🥰🥰
Serapmehmet_19 Nessozz inşallah canım teşekkür ederim, hepimizin bebişleri sağlıkla gelsin inşallah ❤️
Nillaayyy Nessozz 00:00 itibari ile tam 22+0 olduk kızımla 🥰 uygulamaya göre son 126 🙈 bakalım neler olacak 😂
Nessozz Nillaayyy ohhh maşallah 🥰🥰 umarım herşey çok güzel olur hem sizin hem de kızınız için 🌸🌸 sağlıkla kavuşalım yavrularımıza hepimiz 🤲😍😍